نوشته شده توسط : malihe

ایمن ترافیک کالا

یکی از شرکت های معتبر در زمینه ی تولید تجهیزات ترافیکی، تجهیزات ایمنی و مبلمان شهری شرکت ایمن ترافیک کالا می باشد. برند ایمن ترافیک با داشتن کادری مجرب همواره تلاش کرده رضایت مشتریان را بدست آورد. از آنجایی که کیفیت اصلی ترین الگوی این برند به شمار می رود بااستفاده از متریال مرغوب و بسته بندی مناسب  توانسته رضایت قابل قبولی را در بین دیگر برندهای داخلی و خارجی کسب کند. وجود مشاورین معتبر در کنار خریداران و خرید بدون واسطه و ضمانت سلامت کالا از مزایای این برند می باشد.

در ادامه محصولات تولید شده توسط ایمن ترافیک به اختصار معرفی می گردد.

تجهیزات ترافیکی

امروزه با افزایش وسایل نقلیه و مسیرهای تردد استفاده از تجهیزات ترافیکی برای ایجاد امنیت عبور ومرور الزامی است. ایمن ترافیک تجهیزات ترافیکی مانند، بشکه ی ترافیکی، چراغ راهنمایی و رانندگی، استوانه وکله قندی ترافیکی و سرعتگیر تولید و به بازار عرضه می کنند.

بشکه های ترافیکی شبرنگ دار در سایزهای مختلف ودر مدلهای درب دار و بدون درب برای جداسازی مسیر کاربرد دارد. استونه وکله قندی برای هدایت رانندگان در مسیراستفاده می شود. استوانه ترافیکی و کله قندی در مدلهای کف لاستیکی، ژله ای و....در ابعاد وطرحهای مختلف تولید می گردد. سرعتگیرها با سایزهای مختلف و مناسب برای عبور و مرور وسایل نقلیه سبک و سنگین کاربرد دارد. چراغ راهنمایی که متناسب با شرایط محیطی در مدلهای لامپی، سولار و ال ای دی عرضه می کنند. خرید آنلاین باعث دسترسی راحت خریداران به محصولات ایمن ترافیک می گردد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تجهیزات ایمنی

ایمن ترافیک تجهیزات ایمنی مانند، دستکش ایمنی، کفش کار، لباس کار و کلاه ایمنی بر اساس شرایط استاندارد تولید می کند. در تهیه تجهیزات ایمنی متریال مرغوب و طراحی مناسب برای شرکت دارای اهمیت بالایی است. اهمیت سلامت و ایمنی دستها در شرکت ایمن ترافیک باعث طراحی دستکش در مدلهای مختلف مانند استادکار، ضد برش و... شده است. استفاده از کلاه ایمنی در مشاغل مختلف باعث افزایش امنیت کاری کارگران می گردد. کلاه ایمنی با وزن پایین و ضربه پذیری بالا در کارگاه و مشاغل صنعتی کاربرد دارد. مواد اولیه برای لباس کار به گونه ای انتخاب می گردد تا افراد با اطمینان از آنها استفاده کنند. استفاده از چرم مرغوب در تهیه کفش ایمنی باعث ایجاد امنیت در زمان استفاده از آن می گردد.از مزایای این برند داشتن ضمانت طولانی ، فروش آنلاین وتحویل به موقع کالا می باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

مبلمان شهری

طراحان فضای سبز و محیط شهری از تجهیزاتی مانند گلدان شهری،نیمکت پارک، تاب و سرسره ی پلاستیکی و وسایل ورزشی برای زیباسازی شهر استفاده می کنند. طراحی وسایل ورزشی در مدلهای مختلف باعث جذب افراد در سنین مختلف به ورزش می گردد. گلدانشهری از مواد اولیه مختلف تولید می گردد و کاربردهای متعددی دارد. گلدان ها در انواع سیمانی، بتنی، سنگی، فایبرگلاس و کامپوزیت تولید می گردد. نیمکت پارک از متریال مقاوم تولید می گردد و در برابر شرایط آب وهوایی مقاوم هست. تولید تاب سرسره پارکی با رنگبندی وسایزهای مختلف به فضای پارک جلوه ی خاصیمی بخشد. ایمن ترافیک محصولاتی با گارانتی طولانی مدت تولید می کند. پس از سفارش و دریافت محصول درب منزل می توان با شماره های داخل سایت تماس بگیرند تا نصابان محصول به صورت اصولی و در جای مناسب نصب کنند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 



:: برچسب‌ها: کفش کار , تاب سرسره پارک , کله قندی ترافیکی , مخروط ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

انواع سرسره پلاستیکی

تاب سرسره پلاستیکی در دو نوع تاب سرسره پلاستیکی کوچک جهت استفاده در منازل، مهدهای کودک و خانه بازی و تاب سرسره پلاستیکی بزرگ جهت استفاده در فضاهای روباز و پارک ها تولید و عرضه میگردد. علاوه بر تاب سرسره تجهیزات دیگر بازی نیز وجود دارد که با خرید آنها می توانید خانه خود را برای بازی کودکان خود آماده نمایید.

سرسره مهد کودک

یکی از انواع لوازم بازی مهد کودک، سرسره مهد کودک است که سبک بوده و جابجایی و حمل آن بسیار آسان است. این محصول با ارتفاع مناسب در قسمت نشیمن گاه مانع از آسیب به کمر و زانوهای کودک می­شود. قیمت سرسره مهد کودک با توجه به نوع و جنس آن تعیین می­گردد و خرید سرسره مهد کودک بدلیل زیبایی و مقاوم بودن به مدیران مهد کودک توصیه می­گردد. استفاده از رنگ های شاد و زیبا در طراحی سرسره مهد کودک موجب ایجاد نشاط در کودکان شده و شوق و میل آنها جهت بازی با این وسیله را افزایش میدهد.

سرسره مهد کودک در برابر نور و تغییرات آب و هوایی دارای رنگ ثابت و مقاوم است و بدلیل نداشتن گوشه های تیز ایمنی کودکان را تامین می­کند. فروش سرسره مهد کودک با مناسب ترین قیمت و ساخته شده از مرغوبترین مواد اولیه برای تفریح و بازی کودکان انجام میگیرد.

الاکلنگ مهد کودک

الاکلنگ مهد کودک یک محصول با کیفیت از مجموعه وسایل بازی و پارکی کودک و یکی از انواع الاکلنگ است که مخصوص بازی کودکان طراحی و تولید میگردد. مواد بکار رفته در ساخت الاکلنگ مهد کودک از بهترین نوع است تا استفاده آن برای کودکان ضرری نداشته باشد. الاکلنگ در مهد کودک علاوه بر افزایش روحیه کودکان سبب افزایش حفظ تعادل آنها نیز میشود. قیمت الاکلنگ مهد کودک در مقایسه با محصولات مشابه بسیار مناسب بوده و بدنه پلی اتیلنی آن انعطافش را نسبت به سایر انواع الاکلنگ پلاستیکی بیشتر نموده است.

الاکلنگ مهد کودک در دو نوع الاکلنگ تک نفره و الاکلنگ دو نفره تولید و عرضه می­گردد که الاکلنگ پلاستیکی دو نفره کودکان از محبوبیت ویژهای بین خریداران الاکلنگ برخوردار است.

کلام آخر

قیمت سرسره پلاستیکی بزرگ مناسب بوده و خرید آن بصورت اینترنتی از سایت ایمن ترافیک کالا امکان پذیر میباشد. در ضمن در صورت نیاز به مشاوره در زمنیه انتخاب نوع تاب سرسره نیز می توانید با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تاب سرسره پلاستیکی , تاب و سرسره کودک , قیمت تاب سرسره پلاستیکی , خرید تاب سرسره پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

انواع آبخوری پارکی

امروزه آابخوری ها در جنس ها و طرح های بسیاری تهیه و تولید می شوند که ما در این جا شما را با انواع آبخوری هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند آشنا می نماییم. بد نیست بدانید که قیمت آبخوری پارکی  بر اساس متریال استفاده شده در تولید آن تعیین می شود. انواع آبخوری ها بر حسب جنس مواد اولیه به دسته های بسیاری همچون موارد زیر تقسیم میشوند:

آبخوری استیل

یکی از جمله ابخوری هایی که در پارک ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد آبخوری استیل می‌باشد. آبخوری استیل همان‌گونه که مشخص است از جنس استیل می‌باشد و دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی‌شود و دارای مقاومت بالایی است. آبخوری استیل در صورت کثیف شدن به راحتی تمیز می‌شود و امروزه در طرح های متنوعی تهیه و تولید می‌شود. از جمله مزیت‌های آبخوری استیل می توان به راحتی نصب و اجرا آن اشاره نمود همچنین این ابخوری ها دارای قیمتی مناسب می‌باشد و خرید آن‌ها مقرون به صرفه است. برای آشنایی بیشتر با انواع آبخوری استیل و آگاهی از قیمت هر یک از آن ها می توانید راهنمایی های خود را از کارشناسان ایمن ترافیک بخواهید.

آبخوری چوبی

از جمله آبخوری هایی که امروزه بسیار درون بوستان ها و پارک ها مورد استفاده قرار می گیرد آبخوری چوبی می‌باشد. آبخوری چوبی همان گونه که از نام آن مشخص است جنس مواد اولیه در ساخت آن از چوب می‌باشد و در ساخت آن از چوب طبیعی و ترکیب آن با فولاد و بتن استفاده می‌شود. جنس چوب به کار رفته در آبخوری چوبی امروزی اکثرا از چوب ترمو پاین، داگلاس و اسپروس می‌باشد که از جمله بهترین چوب های خشک شده و مقاوم در دنیا می‌باشند. استفاده از چوب در ساخت آبخوری چوبی می تواند علاوه بر سازگاری با محیط زیست برای سلامتی انسان نیز مفید واقع شود زیرا چوب یکی از عناصر موجود در طبیعت می‌باشد که درون آن از مواد شیمیایی استفاده نشده است و برعکس استفاده از چوب سلامتی انسان را به خطر نمی اندازد. یکی از نکات مهم در ساخت آبخوری چوبی این است که چوب انتخابی باید از دوام بالایی برخوردار باشد به گونه ای که طول عمر آن مفید باشد و بتوان در مدت زمان بالایی از آن استفاده نمود.

آبخوری سنگی

نوع دیگری از آبخوری ها که امروزه بسیار پرکاربرد می‌باشند آبخوری سنگی می‌باشد. آبخوری سنگی همان گونه که از نام آن مشخص است از جنس سنگ های مقاوم می‌باشد و در صورت ضربات سنگین مشکلی برای آن ها پیش نمی‌آید. ابخوری‌ سنگی خود از جنس سنگ های مقاومی همچون سنگ کریستال، سنگ کریستال تیشه ای، سنگ تراورتن و…تهیه و تولید می شوند. آبخوری سنگی از جمله آبخوری هایی می‌باشد که در بسیاری از شهرها از آن ها استفاده می‌شود و قابل نصب و اجرا در شهرهای مختلف است. همچنین شما می توانید در هنگام سفارش ابخوری سنگی طرح دلخواه خود را انتخاب نمایید.

کلام آخر

جهت آشنایی با طریقه نصب آبخوری سنگی و مصارف کاربرد آن می توانید سوالات خود را از کارشناسان ایمن ترافیک کالا بپرسید تا بتوانند راهنمایی های لازم را در خصوص آبخوری سنگی در خدمت شما ارائه نمایند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: آبخوری پارک، آبخوری سنگی پارک،قیمت آبخوری پارک،خرید آبخوری پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

آینه محدب پارکینگ چیست؟

آینه محدب پارکینگی به جهت افزایش ایمنی و کاهش تصادفات احتمالی در پارکینگ ها نصب و اجرا می شود. خرید آینه محدب پارکینگی و نصب آن در فضای پارکینگ های عمومی، مسکونی، اداری و…بهرانندگانکمکمی نمایید تا زوایایی که دید کافی در آن جا وجود ندارد قابل مشاهده شود تا از هر گونه خطر احتمالی جلوگیری شود. امروزه که در تعداد فروشگاه ها و مراکز خرید بزرگ و همچنین آپارتمان ها در حال افزایش می باشد وجود پارکینگ ها امری طبیعی شده است. از آن جایی که پارکینگ ها در سراسر شهر و در مکان های بسیاری قرار دارد به همین جهت تردد ماشین ها در آن جا بسیار خواهد بود به همین جهت اجرایی شدن تجهیزات ترافیکی امری بسیار حیاتی و ضروری می باشد. یکی از جمله تجهیزات ترافیکی که وجود آن ضروری می باشد آینه محدب ترافیکی است. برای آگاهی از قیمت فروش آینه محدب پارکینگ و خرید انواع آینه محدب پارکینگ می توانید راهنمایی های لازم را از سایت ایمن ترافیک کالا بخواهید.

نصب انواع آیینه محدب پارکینگ

برای نصب و اجرای انواع آینه محدب پارکینگی باید این نکته را خدمت شما عرض نماییم که می توان آینه محدب پارکینگی را به دو صورت دیواری و یا بر روی پایه نصب نمود. همان گونه که قبلا ذکر شد آینه محدب ترافیکی در دو مدل سایه بان دار (ابرو دار) و بدون سایه بان (بدون ابرو) تهیه و تولید می شود و از مدل بدون سایه بان بیش تر در مکان های مسقف و جاهایی که به هنگام بارش باران و برف امکان عبور باران و برف وجود ندارد مانند پارکینگ ها و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و از آینه های سایه بان دار بیشتر در جاده ها و خیابان ها استفاده می شود تا در برابر باران و برف آینه ها خیس نشوند و به راحتی تصاویر در آن ها دیده شود.

آينه محدب مخصوص خودرو

 هر روزه تجهيزات متنوعي براي کمک به بهبود رانندگي و کاهش حوادث در مسيرهاي جاده اي طراحي و ساخته مي شود. تجهيزاتي که با بررسي تقاضاي رانندگان و مطالعات گسترده در رابطه با رفع محدوديت هاي خودرو ساخته شده اند. از جمله اين لوازم جانبي آينه محدب مخصوص خودرو است.

طریقه نصب آینه محدب خودرو

آینه محدب مخصوص خودرو به سادگی بر روی آینه بغل خودرو قابل نصب است و نیازی به تجهیزات اضافی نخواهد داشت. در بخش پشتی این آینه،یک چسب دو طرفه بسیار مقاوم تعبیه شده است که با برداشتن لایه محافظ می توان اقدام به نصب آن نمود. نوع دیگری از آینه ها، آینه های محدب ویژه افراد دارای محدودیت در رانندگی است؛ آینه مخصوص رانندگی تک چشم از جمله آینه های محدب خودرو است که نصب آن باید به صورت دقیق و اصولی انجام شود. آینه اول در قسمت جلوی کابین و روی شیشه جلویی نصب می شود. محل دقیق نصب این آینه در زیر آینه اصلی خودرو است. اما نصب آینه دوم نیاز به اندازه گیری هایی دارد. نصب صحیح این آینه در داخل کابین و بر روی شیشه پشتی است. محل نصب اینه مخصوص کد 17 در بخش ناحیه متمایل به راست از شیشه است. به طوری که کاملا در دید راننده باشد. از گوشه فوقانی سمت راست شیشه پشتی به طول و ارتفاع 15 سانتی متر به سمت چپ و پایین اندازه بگیرید و در نقطه مشخص شده آینه را نصب کنید. زاویه دقیق این آینه با توجه به دید راننده تنظیم می شود.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع آینه محدف پارکینگ و خودرو می باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: آینه محدب ترافیکی , آینه محدب پارکینگ , قیمت آینه محدب , خرید آینه محدب ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

چراغ چشمک زن پلیسی

برای توضیح چراغ های چشمک زن پلیسی باید عنوان کرد که این چراغ دارای یک یا چند ردیف چراغ می باشد که به صورت تناوبی روشن و خاموش می شوند. از چراغ های چشمک زن پلیسی درهنگام شب و به جهت گشت شبانه استفاده می شود و بیشتر کاربرد آن برای پلیس های راهنمایی و رانندگی می باشد. در حال حاضر چراغ های چشمک زن پلیسی دارای چراغ های ال ای دی می باشد که کیفیت بالاتر و قدرتمندتری نسبت به چراغ های قدیمی دارند.

از جمله انواع بسیار پر کاربرد چراغ های چشمک زن پلیسی می توان مدل چراغ چشمک زن پلیسی آبی قرمز را نام برد که امروزه بیشترین کاربرد را دارا می باشند. در حال حاضر در اکثر ماشین های امداد و ماشین های پلیس از چراغ چشمک زن پلیسی آبی قرمزاستفاده می شود.

اگر قصد خرید چراغ چشمک زن پلیسی را دارید و می خواهید از آخرین قیمت چراغ چشمک زن پلیسی مطلع شوید می توانید راهنمایی های خود را از مشاورین سایت ایمن ترافیک کالا دریافت نمایید. توجه نمایید قیمت چراغ گردان پلیس با چراغ چشمک زن پلیسی متفاوت است.

چراغ های ال ای دی پلیسی

مهم ترین مزایای چراغ های ال ای دی پلیسی می توان قدرت نور بالا و همچنین طولانی بودن عمر چراغ ها را عنوان نمود. چراغ های ال ای دی پلیسی در حال حاضر بسیار استفاده می شود و دلیل استفاده از آن نیز دو موردی می باشد که برای استفاده چراغ های ال ای دی پلیسی عنوان نمودیم. قیمت چراغ های ال ای دی پلیسی به نسبت چراغ پلیسی های گذشته بسیار به صرفه می باشد و مزایای بسیار بالاتری نسبت به آنها دارند.

فلاشر پلیس

چراغ پلیسی موتور در ابعاد کوچک تر از چراغ های خودرو تولید می شود. چراغ پلیسی موتور در قسمت انتهایی و یا دو طرف موتور نصب و اجرا می شود. از چراغ پلیسی موتور نمی توان بر روی موتور شخصی استفاده نمود و امکان جریمه وجود دارد. چراغ پلیسی موتور برای موتورهای پلیس و یا امداد طراحی شده است. قیمت فلاشرLED  جلو داشبوردی که امروزه تهیه و تولید می شود بسیار به صرفه تر از فلاشر پلیسی قدیمی می باشد اما به دلیل تنوع مدل فلاشر پلیسی داشبوردی نمی توان یک قیمت کلی را به عنوان قیمت فلاشرLED  جلو داشبوردی عنوان نمود.

قیمت فلاشرLED  جلو داشبوردی که امروزه تهیه و تولید می شود بسیار به صرفه تر از فلاشر پلیسی قدیمی می باشد اما به دلیل تنوع مدل فلاشر پلیسی داشبوردی نمی توان یک قیمت کلی را به عنوان قیمت فلاشرLED  جلو داشبوردی عنوان نمود.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات پلیسی است. این برند محصولات خود را در فروشگاه اینترنتی و یه صورت آنلاین ارائه می دهد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ گردان امداد , چراغ گردان پلیس , خرید چراغ گردان پلیس , قیمت چراغ گردان پلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

دستگاه ضد برش استادکار

دستکش ضد برش استاد کار از جمله محصولات بسیار با کیفیت برند استادکار است. این محصول به واسطه استفاده از لاتکس در کف دست و انگشتان از بریده شدن دست و سایش پوست آن پیشگیری می کند. این دستکش از نخ پلی استر بافته شده است. نخ پلس استر دوام بسیار بالایی در برابر سایش و پاره شدن دارد. منافذ ریز موجود در بافت این پارچه امکان تهویه هوا را دارد. به همین دلیل کف دست عرق نخواهد کرد. عرق کردن دست در زمان کار ممکن است باعث ایجاد خطرات غیر قابل جبرانی شود.

دستکش ضد برش برای افرادی طراحی شده است که در فعالیت هایی همچون برش کاری، ساختمان سازی، کار با ابزار، چاقو و اره و ... طراحی شده است. استفاده از پوشش لاتکس در کف دست از بریده شدن دست پیشگیری می کند. از دیگر ویژگی های این محصول ضد آب بودن آن است. این دستکش در زمان کار در رطوبت نیز کاربردی می باشد.بسته به ضخامت لاتکس به کار رفته در کف دست انعطاف پذیری دستکش متفاوت خواهد بود و قیمت آن نیز متفاوت است. خرید دستکش ضد برش استادکار و استفاده از آن در تمام ساعتکاری از پینه بستن دست کارگران، بریدن دست آنها جلوگیری می کند. روزانه افراد بسیار زیادی در اثر بریدن دستشان حین کار ماه ها از کار کردن باز می مانند. قیمت دستکش ضد برش استادکار نسبت به مشابه خارجی خود مقرون به صرفه است. این محصول در مقایسه با محصولات چینی ماندگاری بهتری داشته و ماه ها می توانید از آن استفاده نمایید.

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع دستکش ایمنی، علاوه بر محصولات خود محصولات دیگر برندهای معروف ایرانی و خارجی را عرضه می دارد. با نگاهی اجمالی به فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا  می توانید بهترین محصولات را تهیه نمایید. در ضمن در صورت نداشتن اطلاعات نسبت به دستکش ها می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش ضد برش استاد کار , دستکش کار استاد کار , قیمت دستکش ضد برش استادکار ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

کلاه ایمنی JSP

برند jsp با تولید انواع کلاه ایمنی  jsp تلاش دارد نیاز همه افرادی که نیاز به کلاه کار دارند را رفع نماید. این برند با تولید کلاه ایمنی مهندسی، کاه کار صنعتی، کلاه ایمنی کوهنوردی و ... بهترین انواع کلاه ایمنی را در اختیار افراد قرار داده است. در ساخت کلاه ایمنی جی اس پی از بهترین متریال که PVC و پلی اتیلن است استفاده شده است. پوسته کلاه ایمنی نقش مهمی در حفاظت دارد. اگر این قسمت مقاومت بالایی در برابر ضربه داشته باشد فرد با خیالی راحت می تواند به فعالیت خود ادامه دهد.

دیگر قسمت مهم کلاه کار، یراق آن است. یراق چهارچوب کلاه ایمنی است و می تواند سر را در برابر خطراتی که در محیط کار وجود دارد ایمن نگه می دارد. خرید کلاه ایمنی جی اس پی را به همه افرادی که به دنبال کلاه ایمنی خارجی و با قیمت مناسب هستند، پیشنهاد می دهیم. قیمت کلاه ایمنی جی اس پی نسبت به دیگر برندهای خارجی مناسبتر است در حالی که کیفیت محصولات این برند چیزی کم ندارد.

در قسمت بالایی کلاه شیارهای مناسبی جهت تهویه مناسب طراحی شده است. عرق گیر تعبیه شده در کلاه نیز از عرق کردن سر و ریختن آن روی پیشانی پیشگیری می نماید. این برند تولید کننده بهترین انواع کلاه کار ساختمانی است. کلاه کار مهندسی این برند برای افرادی طراحی شده است که در کارگاه های ساختمانی مشغول هستند. این کلاه علاوه بر پوسته مقاوم، یراق مستحکم و عرقگیر، دارای یک لبه باریک است که از برخورد اجسام ریز همچون شن و ماسه روی صورت پیشگیری کرده و به عنوان یک سایه بان کوچک عمل می کند.

در  فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا علاوه بر برندهای ایرانی کلاه ایمنی می توانید برندهای مناسب و خوش قیمت خارجی را نیز را بیابید. این برند محصولات عرضه شده در فروشگاه را گارانتی طولانی مدت می نماید. این نشان دهنده کیفیت بالای محصولات این برند است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنیjsp , کلاه کار ساختمانی , قیمت کلاه ایمنی جی اس پی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

انواع عینک ایمنی کار

عینک های ایمنی به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی بر اساس متریال استفاده شده در آنها و همچنین کاربری که برای آن طراحی شده به مدل های مختلفی تقسیم شده است. خرید عینک ایمنیباید با توجه به نیاز و شرایط کاری باشد. عینک ایمنی بر اساس مواد اولیه استفاده شده در لنز به موارد زیر تقسیم شده است.

  • عینک ایمنی طبی
  • عینک ایمنی ضد بخار
  • عینک ایمنی آفتابی
  • عینک ایمنی ضد خش
  •   عینک ایمنی گاگل

انواع عینک ایمنی که در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد نیز براساس تقسیم بندی زیر دسته بندی می شوند.

  • عینک ایمنی مهندسی
  • عینک ایمنی آزمایشگاهی
  • عینک ایمنی برشکاری
  • عینک ایمنی جوشکاری

همانطور که مشاهده می فرمایید تنوع انواع عینک ایمنی بسیار زیاد است. برای مثال عینک ایمنی مهندسی آفتابی برای کار در مناطق گرمسیر که نور خورشید دید افراد را ضعیف می کند کاربرد دارد حال آنکه عینک ایمنی مهندسی ضد بخار برای کارگران و مهندسینی کاربرد دارد که در مناطق مرطوب به فعالیت مشغول هستند.

عینک ایمنی گاگل

از بهترین انواع عینک ایمنی عینک ایمنی گاگل است. این عینک به واسطه طراحی خلاقانه به صورت کامل به صورت چفت می شود. در این صورت هیچ نوع مایع، گاز و ذرات ریز جامد از هیچ قسمتی امکان نفوذ به داخل چشم را نخواهد داشت. گاگل ها را می توان در انواع مختلفییافت. مانند:

  • گاگل مقاوم در برابر ضربات
  • گاگل مقاوم در برابر ذرات و گرد و غبار
  • گاگل مقاوم در برابر مواد شیمیایی
  • گاگل مقاوم در برابر اشعه های شدید لیزر
  • گاگل مقاوم دربرابر جوشكاری

این مدل عینک علاوه بر اینکه کاملا ایمن است به صورت ضد بخار و ضد لک نیز طراحی شده است. جهت کنترل جریان هوا سوپاپ هایی روی عینک طراحی شده است که هوای را در داخل محفظه ی عینک به جریان در می آورد. البته دقت داشت باشید در صورت که هوای اطراف سالم و قابل تنفس باشد از این عینک استفاده نمایید. این مدل عینک ایمنی به واسطه‌ییک بند و در مدل های ساده تر یک کش در پشت سر محکم می شوند. طراحی عینک گاگل به شکلی است که تمامی عینک های ایمنی در این قالب نیز ساخته شده اند. عینک ایمنی جوشکاری، عینک ایمنی آزمایشگاهی، عینک ایمنی برشکاری در قالب عینک گاگل نیز طراحی می شوند. این عینک را برندهای بسیاری تولید می کنند از مهمترین آنها می توان به عینک ایمنیiso، عینک ایمنی ماتریکس، عینک ایمنی هیلتی مدل el-ha و عینک ایمنی ماتریکس مدل genesis اشاره داشت.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی درایران است. این برند محصولات خود را به صورت بدون واسطه در فروشگاه اینترنتی خود سعی دارد محصولات را با کمترین قیمت به دست مصرف کننده برساند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: عینک ایمنی , عینک جوشکاری , عینک ازمایشگاهی , عینک گاگل , قیمت عینک ایمنی , خرید عینک ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مرداد 1399 | نظرات ()