نوشته شده توسط : malihe

انواع بشکه ترافیکی

با افزایش روزافزون وسایل نقلیه، لزوم استفاده از تجهیزات ترافیکی بیش از گذشته احساس میشود. تجهیزات ترافیکی که به منظور کنترل ترافیک و سرعت یا اطلاع‌رسانی به رانندگان وسایل نقلیه و عابران پیاده، اخطار، افزایش ایمنی راههااستفادهمیشودویکی از عوامل کاهش دهنده تصادفات و سوانح محسوب می‌شود. خرید بشکه ترافیکی به عنوان یکی از این تجهیزات ترافیکی و بعنوان مانعی برای جلوگیری از برخورد خودروها و هدایت آن‌هاانجاممیشود. تولید این محصول ترافیکی در دو نوع با درب و بدون درب صورت میگیرد. بشکه ترافیکی از جنس پلی اتیلن تولید میشود که در برابر نوسانات و ناملایمات جوی بسیار مقاوم است. این محصول مقاومت لازم را در برابر ضربات دارد و به عامل برخورد کننده حداقل صدمه را وارد می‌کند. همچنین از مواد آنتییووی در طراحی و تولید آن به منظور مقاومت در برابر تابش نور آفتاب و جلوگیری از پوسیدگی و رنگ پریدگی استفاده شدهاست.

استفاده از دو رنگ زرد و آبی کنار هم در این نوع تجهیزات ترافیکی، ایده بسیار مناسبی برای جلب توجه رانندگان از فواصل دور میباشد. علامت موجود روی بشکه زرد ترافیکی به معنای جداشدن جاده از جاده اصلی است که این تصویر باید از وضوح بالایی برخوردار باشد تا رانندگان براحتی آن را مشاهده کنند. در ساخت و تولید این محصول از شبرنگ‌هایی استفاده میشود که قابلیت دید بالایی به رانندگان در تاریکی شب میدهد. در خیلی مواقع داخل بشکه‌راازآبوشنپرمی‌کنند که مقاومت بشکه را بالا برده و در صورت انحراف خودروها از جاده و برخوردشان با این تجهیزات از شدت شتاب آنهاکاسته و صدمات وخسارات رابه حداقل برسد. بشکه‌ایمنی ترافیکی در دو نوع بشکه ترافیکی 85 سانتیمتری و 105 سانتیمتری تولید و عرضه میگردد که ایمن ترافیک کالا با بهترین کیفیت این دو محصول را ارائه میدهد.

بشکه ترافیکی 85 سانتی متری

بشکه ترافیکی 85 سانتی متری جهت ایمن سازی راهبندهای عمرانی بسیار مناسب میباشد. این محصول از جنس پلی اتیلن است و در معابر شهری و جهت ایمن سازی محیط کارخانه‌هاوانبارهامورداستفاده قرار میگیرد. بشکه ایمنی با ارتفاع 85 سانتی متر بدون درب و دارای شبرنگ است و قابل نصب در خروجی‌های پرخطر است.

بشکه ترافیکی 105 سانتی متری

بشکه ترافیکی 105 سانتی متری ساخته شده از مواد پلی اتیلن فوقالعادهباکیفیت، نمونه دیگری از تجهیزات و جداکننده‌های ترافیکی است. این محصول دارای قابلیت ضربه‌پذیری بالایی است و با پر کردن شن و ماسه یا آب داخل آن مقاومتش چندین برابر میشود. بشکه ترافیکی با ارتفاع 105 سانتی متر در برابر افزایش و کاهش دما بدلیل خاصیت آنتییووی که دارد مقاوم است و نصب و نگهداری آن به آسانی انجام میشود. در بیشتر عملیات عمرانی و در امور راه‌هابه منظورمشخص کردن محدوه خط رو تعیین مسیر خودروها استفاده میشود.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده و عرضه کننده انواع تجهیزات ایمنی و بشکه های ایمنی است. فروش بی واسطه محصولات از ویژگی های این برند است. برای اطلاع از قیمت بشکه ترافیکی میتوانید با ما تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: بشکه ترافیکی , بشکه ایمنی , قیمت بشکه ایمنی , خرید بشکه ایمنی , خرید بشکه ترافیکی , قیمت بشکه ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

کله قندی ترافیکی و آشنایی با انواع آن

کله قندی ترافیکی تهیه شده از مواد پلیمری و لاستیکی است که قابلیت ضربهپذیری تا 20000 مرتبه را دارد. این تجهیزات ترافیکی در برابر ضربه، گرما و سرمای شدید مقاوم بوده و بدلیل مواد آنتییووی بکار رفته در ساخت آنها دچار رنگ پریدگی نمیشود و در شرایط جوی با تابش شدید نور خورشید، اشعه ماورابنفش را به راحتی تحمل میکند. مخروط ایمنی وزن سبکی داشته و حمل و جابجایی آن به سهولت انجام میگیرد. قیمت مخروط ایمنی با توجه به اندازه های تولید شده متفاوت است.

کله قندی ترافیکی کف لاستیکی 75 سانتی

کله قندی ترافیکی کف لاستیکی 75 سانتی که براساس استانداردهای کیفی جهانی و با استفاده از مرغوبترین مواد اولیه ساخته شده دارای دو نوع شبرنگ دار و بدون شبرنگ است. این نوع مخروط ترافیکی بسیار مقاوم و انعطافپذیر بوده و بعنوان مانع در مواردی نظیر محل کار کارگران، مقابل مغازه ها،هدایت ترافیک و …استفاده میشود. این مانع ترافیکی را می­توان بصورت موقت هم بر سطح معابر و جاده ­هاقرارداد.

کله قندی ترافیکی کف لاستیکی 1 متری

کله قندی ترافیکی کف لاستیکی 1 متری ساخته شده از مواد پلیمری پی وی سی و لاستیک، مقاوم و قابل انعطاف است که در حین برخورد وسایل نقلیه آسیبی به خودرو و سرنشینان آن وارد نمیکند. این محصول قابلیت ضربه پذیری تا 20000 مرتبه را دارد و بدلیل وجود مکملهای آنتی یووی و آنتی اکسیدانت در برابر سرما و گرمای شدید و نور خورشید بسیار مقاوم است. از ویژگیهای دیگر این نوع مخروط ترافیکی میتوان به قیمت مناسب آن اشاره کرد.

کله قندی ترافیکی ژله ­ای

کله قندی ترافیکی ژلهای با خاصیت ژلهای که دارد در برابر ضربه و فشار مقاوم بوده و پس از برخورد وسایل نقلیه سریع به حالت اولیه خود باز می­گردد. این محصول برای بستن مسیرهای کوچک و تحت تعمیر و جلوی ساختمان هامورداستفادهقرارمیگیرد. کله قندی ترافیکی ژله ای بیشتر برای مواردی که نیاز به استفاده موقت از کله قندی هست، مورد استفاده قرار میگیرد و دارای دو نوع شبرنگداروبدونشبرنگاست.

کله قندی ترافیکی تاشو

نمونه­ای از مخروطهای ترافیکی از قابلیت ویژه­ای برخوردار هستند و بصورت تاشو طراحی شده­اندکه در اینصورت حمل و نگهداری آن­هافضای زیادی اشغال نمیکند. این نوع راه بند کله قندی از بدنه­پارچه­ای مقاوم همراه با پلاستیک تولید شده که وجود همین پارچه است که امکان جمع کردن آن را فراهم نمودهاست. درقسمت کف این محصول از یک عدد چراغ ال ای دی قرمز رنگ جهت افزایش نور اطراف مخروط و در نتیجه افزایش قابلیت دید در شب استفاده شده ­است. مخروطترافیکی با این ویژگی را میتوان در صندوق عقب خودرو به همراه داشت

چگونه کله قندی ترافیکی را نصب کنیم؟

لازم بذکر است نصب کله قندی ترافیکی و انواع مخروط ترافیکی به آسانی انجام میگیرد و نیاز به نصاب و هزینه ندارد و در خیلی مواقع بدلیل ساختار مخروطی بودن حتی نیازی به نصب نیست و به صورت موقت میتوان بر روی زمین قرار داد.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کنندده انواع کلیه قندی محصولات خود را بدون واسطه در فروشگاه اینترنتی خود به فروش می رساند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کله قندی ترافیکی , مخروط ترافیکی , خریدکله قندی ترافیکی , قیمت کله قندی ترافیکی , خرید مخروط ترافیکی , قیمت مخروط ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

تولید استوانه ترافیکی

در استوانه ترافیکی به علت نوع مورد استفاده قرار گرفتن آن و محیط متغیری که این وسیله در آن قرار می گیرد باید مواد اولیه ای استفاده شوند که در هر نوع آب و هوایی قابلیت ماندگاری داشته باشند و در برخوردهای احتمالی نیز زود از بین نروند. استوانه ترافیکییکی از تجهیزات ترافیکی پر کاربرد است. این امر به دلیل آن است که این استوانه ها طریقهی نصب بسیار آسانی داشته و به راحتی جابجا می شوند و دلیل دیگر آن که استفاده از آن ها بسیار مقرون به صرفه است، زیرا در عین حال که کاربردی هستند هزینهی زیادی نمی طلبند و قیمت استوانه ایمنی بسیارپایین است. تولید و فروش اینترنتی انواع استوانه ترافیکی در سایت ایمن ترافیک کالا برای مشتریان عزیز فراهم شده است.

جنس استوانه ترافیکی

این استوانه ها معمولاً از پلاستیک و یا لاستیک ساخته می شوند. اما استفاده از پی وی سی برای تولید استوانه ترافیکی بهتر و استانداردتر است. بهتر است در هنگام خرید استوانه ترافیکی این موارد را در نظر داشته باشید. برای این منظور در تولید استوانه ترافیکی از مواد پلیمری خاص به نام پلی اورتان استفاده می شود که دارای خواصی چون انعطاف بالا و نرم بودن می باشد. این نوع پلیمرها در آب و هوا های مختلف و تابش نور خورشید حداقل ۵ سال به خوبی دوام می آورند. در ساخت استوانه ترافیکی سعی می شود تا آن ها را به صورت پلاستیکی و با ساختاری نرم بسازند تا در صورت برخوردها و ضربات وارده از بین نروند و بتوانند مدت بیشتری کارایی داشته باشند.

این وسیله در هنگام برخورد با خودروها آسیبی به بدنه آن ها وارد نمی کند. در ساخت این وسایل ایمنی علاوه بر استفاده از پلیمرهاییاد شده.از موادی چون آنتییووی، آنتی اکسیدانت و آنتی استاتیک نیز استفاده می شود. این مواد اولیه می توانند به استوانه ها نرمی لازم را بدهند.تا در برخوردها سریع شکسته نشوند. آنتییووی ها نیز برای ایجاد مقاومت در برابر نور خورشید.و انواع و آب و هوا ها به استوانه اضافه می شود. اگر قصد خرید انواع تجهیزات ترافیکی شهری را دارید می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری ( خرید آنلاین ) اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با کارشناسان ایمن ترافیک کالا تماس بگیرید.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا سعی دارد با بهترین مواد اولیه محصولاتی باکیفیت و با استانداردهای جهانی تولید نماید. فروش بی واسطه محصولات در فروشگاه اینترنتی انجام می شود.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: استوانه ترافیکی , استوانه ایمنی , قیمت استوانه ترافیکی , قیمت استوانه ایمنی , خرید استوانه ترافیکی , خرید استوانه ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

لباس کار خلبانی

یکی از انواع لباس کار یکسره، لباس کار خلبانی است. این لباس تمام بدن را پوشش می دهد و برای پوشیدن آن یک زیپ در جلو لباس طراحی شده است. این لباس با کمک پارچه های مختلفی همچون کتان، فلامنت، پلس استر پنبه ای و .... دوخته می شود. قیمت لباس کار خلبانی با توجه به پارچه استفاده شده در دوخت آن متفاوت است. خرید لباس کار خلبانی برای افرادی که روزانه فعالیت بدنی زیادی دارند مانند کارواش ها، جوشکاری ها، بعضی قسمت های کادر درمان و ... مورد استفاده قرار می گیرد. با کمی دقت در این مشاغل می توان نتیجه گرفت افرادی باید از این لباس استفاده کنند که در حین کار خطرات تمام بدن آنها را تهدید می کند. برخورد جرقه های جوشکاری با هر قسمتی از بدن باعث سوختن آن می شود. یا افرادی که در کارواش مشغول به فعالیت هستند برخورد مواد شوینده و آب با تمام بدن آنها ممکن است و پوشیدن لباسی که از خیس شدن آنها پیشگیری می کند برای آنها الزامی می باشد. بدن کادر درمان که در قسمت های ویروسی مشغول به فعالیت هستند نباید با بیماران و دیگر تجهیزات تماس داشته باشد. از این رو لباس کار مدل خلبانی بهترین انتخاب برای این افراد است.

لباس کار خلبانی در سایزها ورنگ بندی مختلف تولید می شود و در صورت نیاز می توانید ارم شرکت خود را روی این لباس بدوزید. این مدل لباس کار در قسمت آستین ها، پاچه های شلوار و قسمت سینه لباس دارای جیب هایی است که در آن می توانید ابزار مورد نیاز خود را قرار دهید. لباس کار خلبانی با پوشش کل بدن این امکان را برای کارگران فراهم می آورد که بدون نگرانی از خطرات پیش رو به فعالیت خود ادامه دهد.

ایمن ترافیک کالا تولید کننده تجهیزات ایمنی، تولید و عرضه لباس کار خلبانی را نیز در دستور کار خود قرار داده است. در صورت نیاز به خرید در تیراژ بالا می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار خلبانی , لباس کار یکسره , قیمت لباس کار خلبانی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

استاندارد کلاه ایمنی

یک کلاه ایمنی برای اینکه بتواند به درستی از سر در برابر خطرات محافظت نماید باید از حداقل هایی برخوردار باشد. سازمان های بین المللی و همچنین وزارت کار برای کلاه ایمنی استانداردهایی تعیین نموده اند که تولید کننده کلاه ایمنی در ساخت آن باید این استانداردها را مد نظر داشته باشند. کارگران و کارفرمایان نیز در زمان خرید کلاه ایمنی باید این استاندارها را مد نظر داشته باشند تا به درستی و با خیالی آسوده بتوانند به فعالیت و شغل خود بپردازند. استانداردهای ذکر شده برای کلاه ایمنی شامل موارد زیر می شود.

  • وزن کلاه ایمنی نباید بیشتر از 400 گرم باشد.
  • کلاه ایمنی باید از مواد غیر قابل اشتعال ساخته شود.
  • فاصله حداقلی بین سطح بالایی عامل تعلیق ساز تا لایه خارجی در کلاه ایمنی 3 سانتی متر می باشد.
  • کلاه ایمنی باید این توانایی را داشته باشد که در مقابل اتصال برق عایق باشد.
  • کلاه ایمنی باید قابلیت اندازه شدن با سر را داشته باشد.

البته این استانداردهای عمومی هستند و به صورت مجزا هر کلاه ایمنی به شکل مجزایی طراحی شده و استانداردهای خاص خود را دارد.

استاندارد ANSIچیست

این استاندارد کلاه های ایمنی را از نظر مقاومت در برابر انرژی الکتریسیته تقسیم بندی می کند. از نظر این استاندارد کلاه کار عایق برق به سه گروه تقسیم می شوند.

  • کلاس E :

این مدل کلاه این توانایی را دارد که در برابر 20 هزار ولت مقاومت الکتریکی داشته باشد.

  • کلاس G

کلاه ایمنی که در کلاه G قرار دارد می تواند در برابر 2200 ولت مقاومت داشته باشد.

  • کلاس C

کلاه ایمنی که در این کلاس قرار دارد رسانای برق بوده و در برابر جریان الکتریکی هیچ مقاومتی ندارد.

بهترین متریال برای ساخت کلاه ایمنی

کلاه ایمنی اصولا از متریالی های محدودی ساخته می شود چرا که باید سبک باشد و در عین حال مقاومت بالایی در برابر ضربه و شکستن داشته باشد.

مهمترین متریالی که برای ساخت کلاه ایمنی از آن استفاده می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود.

ABS

ABS یا AcronitrilButadine Styreneاز سخترین انواع پلیمر پلاستیک است و از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به پلی اتیلن دارد. اما می توان گفت مقاومت بیشتری از آن داشته و انعطاف پذیری کمتری دارد. کلاه ایمنی که با ABS ساخته شده باشد گرانتر از پلی اتیلن است و کارایی بهتری دارد.

پلی اتیلن

پلی اتیلن از دیگر مواد مورد استفاده در تولید پوسته خارجی کلاه ایمنی است. این ماده نیز مقاومت مناسبی در برابر ضربه و فشار دارد و برای کلاه ایمنی که در محیط کم خطر فعالیت دارند مناسب می باشد.

پشم شیشه

از آنجایی که پشم شیشه مقاومت بالایی در برابر سوختن و ذوب شدن دارد، کلاه ایمنی افرادی که در محیط هایی با حرارت بالا فعالیت دارند از این ماده استفاده می شود.

آلومینیوم

از آلومینیوم برای ساخت کلاه ایمنی افرادی استفاده می شود که خطر ریختن مواد مذاب در محیط کار آنها را تهدید می کند. در ضمن خاصیت ضربه گیری آلومینیوم نیز بسیار بالا است.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع کلاه ایمنی در ایران می باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی , خرید کلاه ایمنی , قیمت کلاه ایمنی , کلاه کار ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

خرید بهترین کلاه ایمنی

کلاه ایمنی به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی کار تنوع مناسبی دارد. طراحان و تولید کنندگان تجهیزات ایمنی تقریبا برای هر یک از موقعیت شغلی و با توجه به خطرات آن، کلاه مناسبی طراحی و ساخته اند. خرید کلاه ایمنی و استفاده از آن برای افرادی که در شرایطی همچون، کارگاه های ساختمانی، کارخانه های صنعتی، پروژه های ساخت و ساز، نیروگاه های برق و ... الزامی است. قیمت کلاه ایمنی نیز ممکن است با توجه به برند تولید کننده آن متفاوت باشد. در ادامه شما را بیشتر با انواع کلاه ایمنی و موارد استفاده از آن آشنا خواهیم نمود.

کلاه jsp

برند jsp یکی از برندهای خارجی است که محصولاتی با کیفیت و متنوع تولید می کند. کلاه jsp با رویه از پلی اتیلن به بازار عرضه شده است. این ماده در عین سبکی مقاومت بالایی در برابر شکستن دارد. یراق داخلی کلاه به شکلی استاندارد طراحی شده و مقاومت کلاه را چندین برابر نموده است. برای نصب تجهیزاتی چون چراغ قوه و گوشی ایمنی به این کلاه به مشکل بر نخواهید خورد چرا که تمام موارد روی کلاه پیش بینی شده است. قیمت کلاه ایمنی jsp شاید نسبت به همتایان خود بیشتر باشد اما ماندگاری و دوام آن، ارزش خرید محصول را دارد. استفاده از نوار عرقگیر، طراحی مناسب جهت تهویه هوا داخل کلاه، استفاده از بندهای مناسب جهت اندازه کردن کلاه از دیگر مزایای این محصول به شمار می آید. خرید کلاه کار jsp را به تمام مهندسین، کارگران، صنعتگران، کوهنوردان و غارنوردان پیشنهاد می دهیم.

کلاه هرتمن

هرتمن برندی ایرانی است که در زمینه تولید انواع کلاه کار فعالیت دارد. کلاه کار هرتمن ویژگی ها بارز خود را دارد و می توان گفت طبق استانداردهای جهانی ساخته شده است. در تولید لایه بیرونی کلاه های این برند که مهمترین قسمت کلاه کار به شمار می آید از ABS و PVC استفاده شده است. این دو به عنوان مقاومترین پلیمرهای پلاستیک شناخته می شوند که در عین مقاومت بالا بسیار سبک نیز هستند. در انواع کلاه صنعتی هرتمن می توانید قابلیت تهویه هوا، نصب امکاناتی همچون شیلد، چراغ قوه، عینک ایمنی و گوشی ایمنی تدارک دیده شده است. کلاه ایمنی هرتمن عایق برق در کلاس دو طراحی شده و مطابق با استانداردهای بین المللی است. طراحان کلاه ایمنی هرتمن برای محکم کردن کلاه روی سر از بندهای ریگلاژی استفاده می نماید. این بندها گاه در پشت سر طراحی می شوند و گاه مانند کلاه کونوردی هم در جلو و هم از پشت کلاه قرار داده می شوند. قیمت کلاه ایمنی هرتمن نسبت به مشابه خارجی مناسب بوده و اما از لحاظ کیفیت چیزی کم ندارد. خرید کلاه ایمنی هرتمن را به افرادی که در کارگاه های ساختمانی فعالیت دارند و افرادی که در کارخانه های صنعتی مشغول به کار هستند پیشنهاد می دهیم.

ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی کار، فروش بی واسطه محصولات خود و دیگر برندهای مطرح ایرانی و خارجی را در دستور کار خود قرار داده است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی،خرید کلاه ایمنی،قیمت کلاه ایمنی،کلاه کار ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

کلاه ایمنی مهندسی

کلاه ایمنی از مهمترین تجهیزات ایمنی است که باید توسط کارگران، مهندسان، کارفرمایان و ناظران مورد استفاده قرار گیرند. خرید کلاه ایمنی مهندسی برای کارگران و مهندسان فعال در پروژه های سازندگی ضروری است. تنها تفاوت این کلاه ایمنی برای کارگران و مهندسان در رنگ این محصول است. این کلاه یراق بسیار مستحکمی دارد که در صورت سقوط اشیا از ارتفاع، مانع از وارد شدن آسیب به سر خواهد شد. البته لایه اولیه محافظ، لایه بیرونی کلاه است که بسته به شرکت سازنده و یا نوع کلاه مهندسی از موادی چون پلی اتیلن و یا ABS ساخته می شود. این مواد در برابر ضربه و شکسته شدن مقاومت بالایی دارند، اما بسیار سبک هستند. قیمت کلاه ایمنی مهندسی بر اساس مواد مورد استفاده در ساخت آن تعیین می شود. در قسمت بیرونی کلاه برای اتصال تجهیزاتی همچون چراغ قوه، گوشی ایمنی و شیلد محافظ قسمت هایی طراحی شده است.

برای چفت کردن کلاه با سر از یک بند رگلاژ استفاده می شود. دقت کنید کلاه ایمنی باید روی سر سفت شود. افتادن کلاه حین کار هم تمرکز شما را خواهد گرفت و هم ممکن است خود باعث ایجاد مشکلات و خطرات شود. کلاه ایمنی مهندسی در قسمت جلو دارای یک لبه باریک است. این لبه از تابش نور خورشید به چشم ها پیشگیری می کند.از این رو حتی در روزهای گرم تابستان نیز می توانید بدون استفاده از عینک به کار خود ادامه دهید. عرقگیر داخلی کلاه از دیگر مزایای آن است که از ریختن عرق سر روی صورت پیشگیری کرده و شرایط کاری را برای شما آسان می نماید. برای تهویه هوای داخل کلاه شیارهایی روی بدنه آن طراحی شده است. این شیارها به شکلی طراحی شده اند که در صورت ریختن مصالحی همچون کچ یا ماسه، راهیابی آن به داخل کلاه مقدور نباشد. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی، کلاه ایمنی مهندسی را با قیمت مناسب و با گارانتی عرضه می نماید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی , کلاه مهندسی , خرید کلاه مهندسی , خرید کلاه ایمنی , قیمت کلاه مهندسی , قیمت کلاه مهندسی ایمنی , خرید کلاه ایمتی مهندسی ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

دستکش ایمنی استادکار

استادکار یک برند ایرانی تولید کننده انواع دستکش ایمنی است. این برند تلاش دارد با تولید محصولات با کیفیت ایرانی، ایمنی کارگران ایرانی را تامین نموده و نیاز ایران به واردات انواع دستکش را کمتر نماید. از  تولیدات این برند می توان به دستکش کف مواد استادکار، دستکش نیتریل استادکار، دستکش کار ضد برش استادکار، دستکش چرم استادکار و .... اشاره نمود. دستکش کف مواد استادکار به کمک نخ پلی استر بافته شده است. تراکم بافت بسیار بالا است اما ایجاد تهویه مناسب از عرق کردن دست حین کار پیشگیری می کند. دستکش کف مواد استادکار در قسمت انگشتان و کف دست با مواد لاتکس پوشانده شده است.

لاتکس مقاومت بالایی در برابر عوامل شیمیایی دارد، انعطاف خوبی دارد و در برابر بریده شدن مقاومت می کند. میزان ضخامت کف مواد نیز در تولیدات این برند متفاوت است. هر چه میزان ضخامت لاتکس کف دست بیشتر باشد مقاومت دستکش افزایش خواهد یافت. اما این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که انعطاف دستکش کاهش می یابد. دستکش کف مواد استادکار علاوه بر اینکه از بریده شدن دست در هنگام کار با دستکاه های برنده پیشگیری میکند، بلکه از سایش پوست دست هنگام کار نیز ممانعت به عمل می آورد. سایش طولانی مدت کف دست باعث پینه بستن پوست شده و انعطاف انگشتان را کاهش می دهد. تنها راه حل مقابله با این مشکل استفاده از دستکش کار ایمن و استاندارد است.

قیمت دستکش استادکار نیز بسته به نوع مواد استفاده شده در ساخت آن متفاوت خواهد یود. برای مثال دستکش کف مواد لاتکس نسبت به انواع نیتریل ارزان قیمت تر است. نیتریل از انواع پلاستیک مقاوم در برابر سایش و بریدگی است. دستکش کف مواد نیتریل نسبت به نوع لاتکس مقاومت بیشتری دارد و برای فعالیت های سنگین کارگری طراحی شده است. ایمن ترافیک کالا فروش انواع دستکش استادکار را در دستور کار خود قرار داده است. در صورت نیاز به تیراژ بالای دستکش کار می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش ایمنی استادکار ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

نحوه نصب مبلمان شهری

مبلمان شهری از المان های متفاوتی تشکیل می شود. نیمکت پارکی، سرسره تاب پارکی، گلدان شهری و وسایل بدنسازی پارکی از مهمترین انواع مبلمان شهری هستند. همگی این موارد دارای تنوع بسیار زیادی است و هر کدام باید در مکان مناسبی نصب شود. در ادامه تصمیم داریم نحوه نصب و جایگذاری این تجهیزات را بررسی نماییم.

نیمکت پارکی

نیمکت های فلزی بیشتر در پارک ها و فضای سبز مجتمع های مسکونی، باغ و ویلا دیده می شود. از آنجایی که نیمکت فلزی زیبایی زیادی دارند و همچنین طول عمر آنها زیاد است بهترین انتخاب برای این مکان ها هستند. اما فلز به سرعت گرم و یا سرد می شود، پس بهتر است آن را در محیطی مسقف نصب نمایید. بهترین گزینه برای نصب در سطح شهر نیمکت بتنی، سیمانی و سنگی است. از آنجایی که این متریال وزن بالایی دارد امکان به سرقت رفتن آن کاهش می یابد. از طرفیماندگاری این نیمکت ها در برابر ضربه و سایش مقاومت بیشتری دارد. برای نصب انواع نیمکتپارکی نیاز به آماده سازی زمین است. انواع نیمکت به کمک پیچ و مهره به زمین متصل می شوند. البته تنها نیمکت بتنی است که به واسطه وزن سنگین توسط جرثقیل های کوچک جابجا شده و در محل مورد نظر قرار داده می شوند.

تاب سرسره پارکی

تاب سرسره پارکی نیز انواع مختلفی دارد. انواع تاب و سرسره باید به صورت کاملا حرفه ای به زمین متصل شوند. از آنجایی که روزانه بچه ها زیادی با این تجهیزات بازی می کنند، ابتدا باید زمین بازی از نظر مقاومت بررسی شود و در صورتی که خاک منطقه قدرت کمی داشته باشد باید توسط بتن ریزی مقاومت و پایداری محل نصب تاب سرسره پارکی را افزایش داد. البته اگر قصد دارید در حیاط منزل، باغ و ویلا تاب سرسره نصب نمایید می توانید از انواع تاب سرسره کوچک تر که قابلیت جابجایی دارند استفاده کنید و یا اینکه از انواع تاب ویلایی استفاده نمایید.

گلدان شهری

گلدان های بزرگ سیمانی که جهت تزئین میادین استفاده می شود باید توسط جرثقیل کوچک جابجا شوند. اما گلدان سیمانی در ابعاد کوچکتر قابلیت حمل ساده تری دارند. گلدان سیمانی را می توان در حاشیه خیابان ها نیز قرار داد. حتی برای بستن مسیر عبور و مرور خودروها نیز  می توان از انواع گلدان سیمانی استفاده نمود. گلدان پلاستیکی ماندگاری کمتری دارد و امکان به سرقت رفتن آن بیشتر است. از این رو از آن در منازل، بالکن ساختمان ها، باغ و ویلا استفاده می شود. گلدان کامپوزیتی مقاومت مناسبی در برابر عوامل محیطی دارد. از این رو در سطح شهر نیز می توان انواع آن را ملاحظه نمود. به دلیلی قسمت بالای این محصول آن را بیشتر در ورودی مجتمع های اداری و تجاری می توان مشاهده نمود.

وسایل بدنسازی پارکی

برای نصب وسایل بدنسازی پارکی نیز باید مقاومت زمین بررسی شود. این تجهیزات اکثرا فلزی هستند و باید به درستی و با رعایت نکات ایمنی و استانداردهای مقاومت زمین نصب شوند.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا علاوه بر تولید انواع مبلمان شهری، آمادگی نصب اصولی آنها را نیز دارد. در صورت نیاز به خرید مبلمان شهری و نصب آنها می توانید باشماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: مبلمان شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

تجهیزات ترافیکی  مدرن

آمار بالای تصادفات در ایران دلایل متعددی دارد. یکی از عواملی که باعث کاهش میزان تصادفات خواهد شد، نصب تجهیزات ترافیکی در مکان مناسب است. استفاده از تکنولوژی های جدید برای تولید انواع تجهیزات ترافیکی به کاهش تصادفات کمک می کند. در ادامه شما را با تغییراتی که در انواع تجهیزات ترافیکی به وجود آمده است آشنا می نماییم

جدیدترین انواع سرعتگیر

امروزه از سرعتگیر آسفالتی گذر کرده ایم و در بیشتر جاده و خیابان ها سرعتگیر لاستیکی و پلاستیکی را مشاهده می نماییم. امروزه سرعتگیر لاستیکی و پلاستیکی جای خود را بهسرعتگیر هوشمند داده است. این سرعتگیر به واسطه سنسورهای نصب شده در خیابان، سرعت خودرو را تشخیص می دهد. اگر سرعت خودرو بیش از حد متعارف نبود، سرعتگیر با سطح جاده همسان می شود. در صورتی که سرعت خودرو بیش از حد مجاز بود، سرعتگیر ارتفاع استاندارد را خواهد داشت تا راننده مجبور به کاهش سرعت شود.

جدیدترین انواع چراغ راهنمایی

سال ها است که چراغ راهنمایی و رانندگی از مصرف برق بی نیاز شده است. این وسیله به کمک پنل خورشیدی انرژی گرمایی را به انرژی الکتریکی تبدیل نموده و برق مورد نیاز خود را تامین می نماید. امروزه انواع چراغ راهنمایی به سمتی حرکت می کنند که از نظر بصری زیبایی و جذابیت بیشتری داشته باشد و همچنین معلولین نیز بتوانند هشدار این وسیله را درک کنند. برای مثال برای تشخیص افراد کور رنگ از رنگ های خاصی استفاده می شود.

جدیدترین انواع استوانه ترافیکی

در گذشته استوانه ترافیکی یک بار و برای مدت طولانی در زمین نصب می شدند. اما امروزه این تجهیزات نیز به کمک تکنولوژی تغییر نموده است. جدیدترین استوانه ترافیکی این امکان را برای مسئولین ایجاد می کند که بتوانند استوانه ها را جمع نمایند. این مدل استوانه ترافیکی دارای محفظه ای است که باید آن را در زمین نصب نمود. با صلاحدید مسئولین استوانه ها در این محفظه قرار می گیرند و با سطح زمین یکسان می شوند. به این صورت امکان استفاده از مسیر برای معلولین ممکن خواهد شد.

جدیدترین گل میخ ترافیکی

در گذشته گل میخ ترافیکی به واسطه شبرنگ نصب شده در آن و یا رنگ های روشنی که شیشه های آنها داشتند در تاریکی شب مسیر را برای رانندگان مشخص می نمودند. اما امروزه چشم گربه ای ها دارای یک پنل خورشیدی هستند که انرژی مناسب برای روشن نگه داشتن دو لامپ ال ای دی کوچک را فراهم می آورد. از این رو گل میخ کنار بزرگراه نور ملایمی از خود ساطع می کند و حریم امن جاده را به رانندگان نشان می دهد.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا سعی دار بهترین و جدیدترین انواع تجهیزات ترافیکی را برای نصب در جاده های کشور تولید نماید. در صورت نیاز به انواع تجهیزات ایمنی می توانید با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

 

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

چراغ راهنمایی رانندگی

چراغ راهنمایی و رانندگی امروزه تبدیل به یکی از المان های زیبایی شهر شده است. با اینکه چراغ های راهنمایی ساده هنوز هم پر مصرف ترین انواع چراغ راهنما هستند؛ اما در قسمت هایی از شهر شکل چراغ راهنمایی رانندگی متفاوت است. استفاده از شکلک های شاد و غمگین، خانوادهای که منتظر سبز شدن چراغ هستند و یا در حال حرکت هستند، چراغ راهنمایی که به شکل فلش نمایش داده می‌شوند. چراغ راهنمایی خورشیدی و سولار نوعی چراغ راهنمایی رانندگی جدید هستند که استفاده از آنها مورد توجه تولید کننده چراغ راهنمایی است. خوشبختانه امروزه استفاده از انواع و اشکال مختلف چراغ راهنمایی باعث زیباتر شدن شهر شده است. به کمک چراغ LED نور و رنگ های چراغ راهنمایی و رانندگی زنده تر هستند و در روشنایی روز نیز قابل تشخیص می‌باشند.

افزایش ایمنی با تولید انواع چراغ های راهنمایی و رانندگی

زمانی که چراغ راهنمایی اختراع شدند، سازندگان برای انتخاب مواد مورد استفاده خود با محدودیت جدی رویرو بودند، اما امروز با اختراع چراغ راهنماییLED ، دیگر چراغ های ترافیکی فقط محدود به مفاهیم ساده ای نیستند، بلکه می توان مفاهیم بسیار پیچیده تری را در زمان اضطرار با استفاده از این نوع چراغ ها، منتقل کرد

چراغ راهنمایی رانندگی ثانیه شمار

داجمان استانکوویچ۱، طراح این نوع چراغ ها معتقد است که اگر رانندگان بدانند که قرار است زمانی طولانی پشت چراغ قرمز بمانند، با خاموش کردن خودرو خود می توانند به زمین کمک کرده و صرفه جویی کنند، اما این امر تنها زمانی میسر می شود که آن ها بدانند دقیقا چه زمانیرا قرار است، پشت چراغ بمانند تا چراغ سبز شود!

چراغ های ثانیه شمار

به مقدار قابل توجهی می‌تواند در مصرف انرژی صرفه جویی نماید اما شمرده شدن ثانیه ها در زمانی که در مسیر خاصی از چهارراه ترافیک ایجاد شده است کمی دردسر ساز است. اما با پیشرفت تکنولوژی در مسیرها سنسورهایی نصب می‌شود. این سنسورها وظیفه دارند که در صورت وجود خودرو در مسیر ثانیه های چراغ راهنمایی را بیشتر نمایند. اگر سنسور خودرویی در مسیر شناسایی نکند یا از اعدا ثانیه شمار کم می‌کند و یا همچنان چراغ روی شماره تنظیم شده باقی می‌مانند. امروزه یکی از رایجترین انواع چراغ راهنمایی، چراغ راهنمایی ثانیه شمار است.

چراغ Luxofor

در این نوع از چراغ ها از نوعی نور، که در استودیو لِبِدِو۲ در روسیه طراحی شده، استفاده می شود. در این نوع از چراغ راهنمایی و رانندگی در طول روز که نور زیاد است و باعث کم شدن دید رانندگان می شود، رنگ ها به راحتی قابل مشاهده هستند.

چراغ راهنمایی اختراع مارشالیت

مارشالیت توسط چارلز مارشال۴ در سال ۱۹۳۶ اختراع شد و یک نشانگر مکانیکی است، که برای نشان دادن آنچه در هر زمانی باید انجام شود، استفاده می شود. مارشالیت در سال های دهه ۱۹۷۰ در استرالیا مورد استفاده قرار گرفت، اما هنوز می توان نفوذ و تاثیر این طراحی را بر روی طراحی های جدید دید.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع چراغ راهنمایی سعی دارید جدیدترین و جالبترین انواع چراغ راهنمایی را وارد بازار ایران نماید. در صورت نیاز می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ راهنمایی , تولید کننده چراغ راهنمایی , قیمت چراغ راهنمایی رانندگی , چراغ راهنمایی چشمک زن ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

قیمت تابلو راهنمایی و رانندگی

با خرید تابلو های ترافیکی از مراکز معتبر و فروشگاه های تحت نظارت راهنمایی و رانندگیمی توان با طرح ها و مدل های زیبا و با کیفیت تابلو های ترافیکی آشنا شد.و بهترین آن ها را با توجه به ابعاد، کیفیت و قیمت خریداری نمود. قیمت علائم ترافیکی با توجه به نوع کاربردی آن بسیار مناسب و مطلوب استو بر اساس ویژگی ها و مشخصات فنی تابلو های ترافیکی معین می گردند. با خرید بهترین محصولات ایمنی و تابلو های ترافیکی از ایمن ترافیک کالا بسیاری از هزینه های جانبی همچون هزینه نگهداری،تعمیرات،کارگران و …کاهشیافته و می توان برای مدت بیشتری از آن ها استفاده نمود.

تابلو های ترافیکی استاندارد

تابلو های ترافیکی استاندارد از مواد مقاوم به شرایط محیطی ساخته شده اند، مقرون به صرفه هستند و علائم راهنمایی و رانندگی را به خوبی نمایش می دهند. این تابلو های ترافیکی با محیط زیست سازگار بوده و به راحتی نصب می شوند. ابعاد استاندارد تابلوهای راهنمایی و رانندگی بستگی به شکل تابلوها دارد. به عنوان مثال تابلویی به شکل دایره دارای قطر ۷۵ سانت است است و یا تابلویی به شکل مربع تشکیل شده از اضلاع ۶۰×۶۰ است. با خرید تابلو های ترافیکی استاندارد و معتبر از فروشگاه ها و مراکز معتبر، خریدی بصرفه و با کیفیت داشته باشید و خسارت های جاده ای را کاهش دهید.

انواع تابلو های ترافیکی

انواع علائم و تابلو های ترافیکی یا به اصطلاح تابلو جاده با توجه به نوع کاربرد، ابعاد و مشخصات فنی به موارد مهم زیر دسته بندی می شوند:

  • تابلو های انتظامی و بازدارنده همچون تابلو های ایست، توقف ممنوع و.. که عموما از رنگ های هشدار دهنده و شبرنگ قرمز تشکیل شده اند و ابعاد دایره ای دارند.
  • تابلو های خطر برای هشدار جاده های در دست تعمیریا آسیب دیده و یا وجود موانع. این تابلو ها عموما مثلثی شکل و با حاشیه نوار قرمز هستند.
  • تابلو های ترافیکی خبر دهنده و آگاهی بخش عموما به رنگ های زرد، آبی، سبز و سفید هستند و با اشکال هندسی دایره، مثلث، مربع و مستطیل در جاده ها دیده می شوند.

این تابلو ها و علائم ترافیکی به منظور کنترل سرعت، محافظت از عابران پیاده، توقف خودرو، اعلام میدان ها و دور برگردان ها، اعلام جهت های جغرافیایی و مسیر، حفظ کارگران شهرداری، تعیین محل پارک، تردد مجاز ماشین ها و اطلاع از مسیر به کار می روند و بسیاری از خطر های مربوط را به حداقل می رسانند. با خرید تابلو ترافیکی جاده ها را ایمن سازی کرده و به اعتبار و ارزش تردد آن بیافزایید.

 

کلام آخر

برای خرید تابلو ترافیکی جاده ای از شرکت تجهیزات ترافیکی ایمن ترافیک کالا ، می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره های لازم در این خصوص بهره مند شوید.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: قیمت تابلو راهنمایی , خرید علائم ترافیکی , تولید کننده تابلو راهنمایی , قیمت علائم ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

بررسی 7 مدل گلدان شهری

گلدان به عنوان یکی از المان های شهری نقش بسزایی در زیباسازی مط شهر دارد. بر اساس اقلیم هر منطقه، کاربرد وموارد استفاده می توان از گلدان های مختلفی استفاده کرد. اما مهمترین تقسیم بندی گلدان ها براساس مواد اولیه به کار رفته در تولید آنها است.پرکاربردترین انواع گلدان شامل  گلدان سیمانی پارک، گلدان بتنی،فلاورباکس شهری،گلدان فایبرگلاس، گلدان کامپوزیت، فلاور باکس چوبی، گلدان پلاستیکی هستند

فلاور باکس

گلدان فلاور باکس محلی برای قرار دادن تعداد زیادی گلدان کوچک است. فلاور باکس در انواع زمینی، دیواری وآویزان وجود دارد. از مهمترین گلدان فلاور باکس  می توان از فلاورباکس سفالی،چوبی،بتنی،پلاستیکی، سنگی وفلزی را نام برد.فلاورباکس سفالی دارای رنگ واشکال مختلفی است و  از معایب آن مقاومت پایین آن در برابر ضربه را می توان ذکر کرد.

فلاور باکس چوبی

فلاور باکس چوبی به دلیل جذب رطوبت به صورت روکش دار مورد استفاده قرار می گیرد.بیشترین کاربرد آن به صورت دیواری وآویزان است.فلاور باکس بتنی مانند گلدان های بتنی طراحی متنوعی دارد.از طرفی وزن بالا از نقاط ضعف آن است.در بازار نمونه هایی با وزن پایین نیز یافت می شود که قیمت بالاتری دارند.

فلاور باکس پلاستیکی

وزن فلاور باکس پلاستیکی پایین بوده و قیمت آن نسبت به دیگر انواع مناسب است. این فلاور باکس رنگ ها وطرحهای مختلف طراحی و ساخته می شود. به همین دلیل مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. فلاورباکس سنگی از جنس مرمر وتراورتن ساخته شده وعلی رغم وزن بالادارای زیبایی چشم نوازی است.فلاور باکسها به صورت آماده دربازار موجود می باشند و به دلیل تنوع بیشترو نصب راحت، نسبت به دیگر مدلها مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

گلدان سیمانی

گلدانسیمانی بیشتر در فضاهای شهری وخیابان مورد استفاده قرار می گیرند. نسبت به گلدانپلاستکی وفایبرگلاس طول عمر بیشتری داشته و برای اماکن عمومی مقرون به صرفه می باشد.علاوه بر جلوه ی زیبای که به محیط می دهد به دلیل وزن بالابه عنوان مانع نیز قابل استفاده است. گلدان سیمانی قابلیت نگهداری آب به مدت طولانی دارد و همین امر به رشد بیشتر گیاه داخل آن کمک می کند. در صورتی که گیاه نیاز بیشتری به آب دشات بهتر است در کلدان سیمانی کاشته شود.

گلدان بتنی

گلدان بتنی دارای طول عمر زیادی هستند و در طرحهای مختلفی عرضه می شود. دلیل تنوع این محصول قالب پذیر بودن سیمان است. این مدل قابلیت استفاده در فضای شهری، پارکها ومنازل را دارد.از معایب آن وزن  بالا پس از کاشت گیاه اسکه، که جابجایی آن را دشوار می نماید. در برابر ضربه وتغییرات دما مقاومت بالایی داشته و نسبت به دیگر مدلهای گلدان آسیب پذیری کمتری دارد.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع گلدان آماده ارائه خدماتی همچون نصب و گارانتی محصولات نیز می باشد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: گلدان سیمانی , گلدان شهری , قیمت گلدان بتنی , خرید گلدان سیمانی شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

انواع دستکش ایمنی

با نگاهی اجمالی و گذرا هم می توان متوجه شد که فعالیت های مختلف در شرایط و محیط های گوناگون باعث می شود تا برای هر نوع فعالیت شکل خاصی از دستکش کار مناسب باشد. به عنوان مثال دستکش برای کارگران ساختمانی، مکانیکی ها و یا برق کار ها متفاوت است و هر کدام با توجه به نوع کاربری که دارند ممکن است به شکل متفاوتی به دستکش های ایمنی احتیاج داشته باشند.

دستکش ایمنی فلزی

این نوع از دستکش‌ها همان دستکش هایی هستند که بیشتر برای شغل هایی مانند قصابی مورد استفاده قرار می‌گیرند به شکلی که با برخورد تیزی چاقو و یا اشیاء فلزی دیگر دست شخصی که کار میکند آسیب نمی‌بیند و ایمنی حین کار به طور کامل حفظ می‌شود.

دستکش ایمنی ضد برش

دستکش ایمنی ضد برش می‌تواند بهترین گزینه برای استفاده در فضای خانه نیز باشد و همچنین برای بعضی مواقع در ریزه کاری‌های ساختمانی نیز می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. در این قسمت با بهترین دستکش ایمنی آشنا می‌شوید که قیمت مقرون به صرفه ای دارد. دستکش کار ایمنی ضد برش با بدنه ای که در قسمت کف دست ها و انگشتان ضخیم تر طراحی شده، محافظی ایده آل برای دست افراد به شمار می آید و در عین حال با انعطاف پذیری بالایی که دارد این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بتوانید کارهای ظریفی از قبیل مونتاژ و یا تراشکاری را به راحتی انجام دهید.

دستکش ایمنی ضد برش پلی استر

از زیر مجموعه های دستکش ایمنی می‌توان به دستکش ایمنی ضد برش پلی استر اشاره کرد که این نوع از دستکش ها می‌توان در مکان ها و مواقع گوناگونی مانند کار‌های ساختمانی و یا کار هایی مانند مونتاژ و تراشکاریاستفاده کرد.

دستکش کار چرمی

نوع دیگری از دستکش ایمنی می‌توان به دستکش چرمی اشاره کرد که برخلاف چیزی که بیشتر مردم فکر می‌کنند مقاومت بالایی دارند و می‌توان از آن‌ها در شرایط سخت استفاده کرد. این نوع از دستکش ها مانند دستکش های ایمنی قبلی ضد برش و قوی نیستند، ولی با استفاده از این نوع از دستکش ها می‌توان از بروز 60 درصد از مشکلات احتمالی جلوگیری کرد.

دستکش ایمنی آتش نشانی

آتش نشان ها به واسطه شغل خود نیاز دارند تا از وسایل ایمنی غیر قابل حریق استفاده کنند. در برخی موارد آتش نشان باید وارد محیطی که دچار حریق شده شود و افرادی که در میان آتش حبس شده اند را از آن مهلکه نجات دهد. بنابراین برای اینکه آسیب نبینند و دچار سوختگی نشوند نیاز دارند تا از وسایل ایمنی مناسب و استاندارد استفاده نمایند. از جمله تجهیزات ایمنی آتش نشان ها می توان به دستکش ایمنی آتش نشانی، لباس ایمنی آتش نشانی و کلاه ایمنی اشاره نمود. دستکش ایمنی و لباس کار آتش نشانی باید در برابر حرارت مقاومت بالایی داشته و آب به راحتی در آن نفوذ نکند.

دستکش ضد اسید ساق بلند

دستکش ایمنی ضد اسید از مهم‌ترین و کاربردی‌ ترین تجهیزات ایمنی در آمایشگاه‌ها محسوب می شود. دستکش کار ایمنی ضد برش با بدنه ای که در قسمت کف دست ها و انگشتان ضخیم تر طراحی شده محافظی ایده آل برای دست ها به شمار می آید و در عین حال با انعطاف پذیری بالایی که دارد این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بتوانید کارهای ظریفی از قبیل مونتاژ و یا تراشکاری را به راحتی انجام دهید.

کلام آخر

دستکش کار تنوع بسیار بالایی دارد. هر شغل به واسطه خطراتی که برای کارگر و کارفرما دارد نیاز به نوع خاصی از دستکش ایمنی دارد. در مشاغلی مانند جوشکاری خرید دستکش کار چرم مناسب بوده و برای یک کارگر ساختمانی استفاده از دستکش کف مواد مناسب خواهد بود. درخرید دستکش ایمنی ملاک هایی مانند مواد اولیه استفاده شده در ساخت دستکش، خطرات موجود در محیط کار اهمیت زیادی دارد. در صورتی که اطلاعات کاملی در خصوص قیمت دستکش کار و مدل مناسب برای شغل خود دارید می توانید آن را به صورت آنلاین از سایت ایمن ترافیک خریداری نموده و یا  اینکه با شماره داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی کسب نمایید. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع دستکش کار آماده ارائه آن در تیراژ بالا می باشد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش کار , دستکش ایمنی , تولید کننده دستکش ایمنی , خرید دستکش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

انوع لوازم ورزشی پارکی

لوازم و تجهیزات ورزشی جزو بهترین امکانات پارکی هستند که در اختیار عموم مردم قرار گرفته اند. با وجود این تجهیزات، همه اعضای خانواده در هر زمان از شبانه روز می توانند حرکات ورزشی و بدنسازی را انجام دهند و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای از دستگاه های بدنسازی استفاده نمایند. قیمت لوازم ورزشی پارکی بر اساس فلز به ار رفته در ساخت آن و نوع دستگاه و همچنین جنس رنگ استفاده شده در آن متغیر است. در ادامه شما را با انواع دستگاه ورزشی پارکی پر طرفدار آشنا می نماییم.

  • ·        دستگاه اسکی فضایی پارکی:

از دیگر لوازم ورزشی پارکی مفید می باشد. ورزش با آن یک ورزش هوازی و چربی سوز بوده و برای کاهش وزن بسیار مؤثر است. دستگاه اسکی فضایی دارای دو پدال برای قرار گرفتن پاها بر روی آن و دو دسته متحرک است که با نگه داشتن آنها توسط دست ها، حرکات دورانی پا ها به دست منتقل شده و هماهنگ با هم حرکت خواهند کرد.

  • ·        دستگاه بارفیکس پارکی:

از جمله دستگاه های ورزشی مفید است. متناسب سنین مختلف طراحی شده است و همه افراد می توانند از آن استفاده کنند. طریقه استفاده از آن به این صورت است که دسته های آن را محکم می گیرید و بدن را به آرامی به سمت بالا می کشید و پا ها را از زمین جدا می کنید. این ورزش موجب تقویت ماهیچه های اندام فوقانی می شود.

  • ·        دوچرخه ثابت پارکی:

دوچرخه ثابت پارکی، زمینه ای فراهم کرده است که با وجود زندگی آپارتمان نشینی امروزی و عدم وجود شرایط مناسب جهت انجام ورزش دوچرخه سواری، تمام افراد جامعه بتوانند این ورزش سالم را انجام دهند. انجام حرکات ورزشی با دستگاه دوچرخه سواری ثابت یک ورزش هوازی محسوب می شود. از مزایای استفاده از این دستگاه می توان به چربی سوزی، کاهش استرس، تقویت ماهیچه ها و.. اشاره کرد.

  • ·        دستگاه پرس سرشانه پارکی:

یک وسیله ورزشی مفید جهت تقویت عضلات سرشانه و رفع گرفتگی و کرختی سرشانه ها می باشد. برای استفاده از آن، بر روی صندلی آن می نشینید و دسته ها را با دست گرفته و به سمت پایین می کشید و سپس به آرامی به سمت بالا بر می گردانید.

  • ·        دستگاه مسگری پارکی:

جزو معروف ترین دستگاه های بدنسازی می باشد که عضلات کمر، شکم و ران را درگیر می کند. کار با آن بسیار ساده است به این صورت که بر روی صفحه گردان آن می ایستید و دسته ها را محکم می گیرید. بدون حرکت دادن پاها و تنها با چرخش کمر و ساق پا به طرفین، حرکات ورزشی مسگری را انجام می دهید.

  • ·        لوازم ورزشی و بدنسازی ۱۰ کاره پارکی:

این وسیله جزو کامل ترین لوازم ورزشی و در واقع در بر گیرنده ۱۰ دستگاه ورزشی می باشد. دستگاه مسگری، دستگاه گام زنی، بارفیکس و.. از اجزای تشکیل دهنده این مجموعه می باشند. قیمت تهیه این محصول نسبت به تهیه تک تک این دستگاه ها به صورت جداگانه مقرون به صرفه تر خواهد بود.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ورزشی تمام سعی خود را دارد که لوازم ورزشی شما را به بهترین شکل نصب نماید. این برند گارانتی محصولات تولید خود را نیز برعهده دارد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

انواع تاب  سرسره و تناسب آن با محیط

یکی از پر کاربردترین انواع تاب و سرسره، تاب و سرسره فلزی است. این مدل برای محیط های آزاد همچون پارک، باغ و ویلا و مجتمع های مسکونی و اداره مناسب است. اما قیمت تاب و سرسره فلزی نسبت به دیگر انواع بیشتر است و نسبت به دیگر انواع وزن بیشتری دارد. از این استفاده از تاب و سرسره در محیط های همچون خانه، مهدکودک و ... مناسب نمی باشد. در این محیط ها می توانید از تاب سرسره پلاستیکی و پلی اورتان استفاده نمایید.

دنیای رنگارنگ با تاب سرسره پلاستیکی

تاب سرسره پلاستیکی یکی از پر کاربردترین انواع این تجهیزات است. ساخت آن در ابعاد مختلف و با طرح های گوناگون امکان استفاده از آن برای سنین مختلف را فراهم کرده است. رنگ بندی جذاب این محصولات سبب می شود کودکان با اشتیاق زیادی به سمت بازی با آنها کشیده شوند. رنگ بندی به همراه اشکال مختلفی که بر روی این مدل تاب سرسره پیاده می شود هیجان کودکان را بالا خواهد برد. با این که استحکام و مقاومت آن در برابر شرایط جوی مانند تاب سرسره ی فلزی بالا نیست؛ اما نسبت به انواع دیگر از طول عمر و دوام قابل قبولی برخوردار است. حتماً شما هم از آن دسته از والدینی هستید که به هنگام بازی کودکان نگران آنها می شوید. اما به دلیل رعایت اصول ایمنی در ساخت این محصولات می توانید با خیال راحت کودکان خود را حین بازی تنها گذاشته و به سراغ انجام کارهای خود بروید.

ایمنی بیشتر با تاب سرسره پلی اورتان

تاب سرسره های پلی اورتان پیشنهاد دیگر ما برای استفاده و سرگرمی کودکان می باشد. رنگ های شاد و اشکال مختلف موجود در این نوع تاب سرسره ها، کودکان را به وجد آورده و سر و صدای بازی آنها را در داخل خانه ها می پیچاند. با این لوازم تجربه ی جدید از بازی را برای آنها رقم خواهد خورد. نصب تاب سرسره پلی اورتان در منزل، شهربازی کوچکی را پدید می آورد که کودک را بیش از پیش به بازی با والدین خود فرامی خواند.ورود این نوع تاب سرسره به بازار باعث شده تا تنوع رنگ و شکل در این حوزه  بیشتر شده و مشتریان انتخاب های متنوعی داشته باشند.

ایمن ترافیک کالا انتخابی مطمئن

ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از تولیدکنندگان و فروشندگان انواع تاب سرسره در کشور، تمامی محصولات خود را بدون واسطه به خریدران ارائه می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت این مجموعه از این لوازم بازی دیدن کرده و انتخابی به جا داشته باشید. فروش محصولات به همراه ضمانت نامه و نصب این لوازم از دیگر خدمات ارائه شده در این مرکز می باشد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تاب سرسره پارک , تاب سرسره فلزی , خرید تاب و سرسره پارکی , قیمت تاب سرسره فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

تجهیزات ایمنی و ضرورت استفاده از آنها

از ملزومات هر شغلی رعایت نکات ایمنی در آن است. این کار به واسطه استفاده از تجهیزات ایمنی مقدور خواهد شد. از مهمترین تجهیزات ایمنی مورد استفاده در صنایع، کارخانه ها، تولیدی ها و کارگاه های ساختمانی، کفش کار، لباس کار، کلاه ایمنی و دستکش ایمنی است. این تجهیزات به شما کمک می کند بدون دغدغه کار کنید بدون اینکه نگرانی بابت سلامت خود داشته باشید. استفاده از تجهیزات ایمنی استاندارد نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. در هر شغلی نمی توان از یک لباس کار استفاده نمود. هر شغلی بسته به شرایط خود نیاز به تجهیزات ایمنی خاص خود را دارد. در ادامه شما را بیشتر با لباس کار و دستکش کار آشنا خواهیم کرد.

لباس کار

لباس کار از جمله تجهیزات ایمنی متنوع است. انواع لباس کار بسته به نوع پارچه ای که در دوخت آن استفاده شده و مدل دوخت آن متفاوت است. برای نمونه می توان به انوع لباس کار دوم تکه که از یک بلوز و شلوار یا کاپشن و شلوار تشکیل شده نام برد. از دیگر مدل های لباس کاری پرکاربرد می توان به لباس کار دوبنده، لباس کار یکسره و لباس ار خلبانی اشاره نمود. هر یک از این مدل ها در حرفه های مختلف کاربرد دارد.

پارچه استفاده شده در لباس کار از دیگر تفاوت موجود در انواع لباس کار است. اصولا لباس کار کارگری را از پارچه هایی همچون فیلامنت کج راه و پلی استر پنبه ای می دوزند. این پارچه ها قیمت مناسبی دارد و تهویه هوای مناسبی دارد. پس نرمی و خنک بودن آن کارگران را در هنگام کار آزار نخواهد داد. اگر نیاز به لباس کاری با پارچه نسوز و در عین حال ضخیم نیاز دارید می توانید از انواع لباس کار جوشکاری استفاده کنید. لباس کار ضد آب و مواد شیمیایی نیز بیشتر از پلی استر دوخته می شود.

دستکش کار

در تولید انواع دستکش کار اولین فاکتور راحتی استفاده از آن است. کارگر و کارفرمایی که دستکش ایمنی دست می کند باید بتواند به راحتی کار خود را انجام دهد. دستکش ایمنی چرمی از مقاومترین انواع دستکش کار در برابر سوختگی و بریدن است اما چرم قابلیت انجام ظریف کاری را از شما می گیرد. اما دستکش ایمنی کارگری و یا کف مواد بهترین انتخاب برای انجام ظریف کاری است. بسته به ضخامت PVC که روی دستکش وجود دارد ایمنی دستکش افزایش می یابد. بافته شدن دستکش از نخ پلی استر این مزیت را دارد که هوا در دستکش جریان دارد و دست عرق نخواهد کرد. از دیگر انواع دستکش ایمنی می توان به دستکش ضد برش، دستکش ضد ارتعاش، دستکش کف مواد استادکار، دستکش عایق برق، دستکش ضد اسید و .... اشاره نمود. این محصولات هر کدام طبق استاندارد وزارت کار طراحی و تولید می شود.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا با تولید مجموعه مناسبی از تجهیزات ایمنی سعی نموده است نیاز کارگران و کارفرمایان ایرانی را برطرف نماید. فروش بی واسطه محصولات و گارانتی آنها ازدیگر خدمات این مجموعه است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تجهیزات ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

لباس ایران خودرویی

قیمت لباس کار ایران خودرویی با توجه به پارچه ای  که در دوخت آن استفاده می شود تعیین خواهد شد.این لباس علاوه بر محافظت از خطرات برای پیشگیری از عرق کردن کارگران حین کار بسیار مناسب است. وزن سبک و طراحی حرفه ای این محصول باعث شده تا آزادی عمل کارگران بیشتر باشد و محدودیتی در کار افراد ایجاد نشود. در ساخت این لباس کار، از پارچه ی کج راه استفاده می شود که آن را در مقابل نفوذ آب عایق کرده و از آسیب به آن جلوگیری می کند. قیمت لباس ایران خودرو بر اساس مواد به کار رفته در دوخت آن و همچنین مدل لباس متفاوت است. در تهیه این لباس ممکن است از الیاف طبیعی یا الیاف مصنوعی استفاده شده باشد که از تاثیر آن بر قیمت این لباس نمی توان چشم پوشی کرد.

لباس ایران خودرو در دو نوع یکسره و کاپشن شلوار تولید شده است. اگر هدف از تهیه لباس کار، استفاده در مکانیکی یا صنایع شیمیایی است، توصیه می کنیم از انواع یکسره ی این لباس تهیه کنید. زیرا از پاشیده شدن بنزین و روغن و ... و نفوذ آن به لباس شما جلوگیری کرده و مانع حرکت آزادانه شما نخواهد شد. همچنین تمامی قسمت های بدن را از آسیب در امان نگه می دارد.مدل کاپشن شلوار این لباس کار نیز برای کارهای مهندسی و یا استفاده در کارخانجات مناسب می باشد. طول عمر لباس ایران خودرو بسیار بالا بوده و ارزش خرید بالایی دارد. این لباس در رنگ های سرمهای، طوسی و آبی و ... دوخته می شود و از این بابت محدودیتی ندارد.

به منظور خرید لباس ایران خودرو با قیمت های مناسب، می توانید به فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید. این مجموعه محصولات خود را با کیفیت عالی به همراه ضمانت نامه به مشتریان ارائه می کند. برای دریافت مشاوره در رابطه با خرید لباس کار می توانید با کارشناسان ما در این فروشگاه تماس بگیرید. 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار ایران خودرویی ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

سرعت گیر چیست؟

سرعت گیرپلاستیکی در مقایسه با سرعت کاه عملکرد خشن تری داشته و سرعت را بیشتر کاهش می‌‎دهد. به همین دلیل سرعت گیر در نقاطی به کار می‌رود که عابران پیاده و وسایل نقلیه بسیار بهم نزدیک هستند. این مانع معمولا سرعت را ۳ تا ۱۶ کیلومتر بر ساعت کاهش داده و فرصت کافی برای واکنش را به عابران و خودروها می‌دهد. سرعت گیر خیلی کم در مسیرهای عمومی نصب می‌شود زیرا لازم است که وسیله نقلیه در نزدیکی آن ترمز کرده و سپس از مانع عبور کند و ممکن است به خودروهایی با سرعت زیاد آسیب برساند.

ساختار سرعت گیر

سرعت گیر معمولا ۵ تا ۱۰ سانتی متر ارتفاع دارد اما تفاوت سرعت گیر و سرعت کاه در عرض آنها بسیار واضح است؛ زیرا عرض سرعت گیر بسیار کمتر از سرعت کاه است. این مانع در عرضی کمتر از نصف محیطیک چرخ زیر تایر خودرو قرار گرفته و عرض استاندارد ۱۶ تا ۶۰ سانتی متر دارد. نسبت ارتفاع به عرض موجب تکان شدیدی نسبت به سرنشینان و بار خودرو می‌شود. از آن جایی که سرعت گیر به نسبت محیط تایر ماشین عرض کمی دارد، چرخ های جلو و عقب جداگانه از روی آن حرکت کرده و اگر راننده با سرعت غیر مجاز از روی آن عبور کند، تکان شدیدی به هر دو محور چرخ ها وارد می‌شود. همانند سرعت کاه، سرعت گیر هم در فواصل منظم نصب شده تا سرعت راننده را به خوبی محدود کند. سرعت گیر با اندازه های حساب شده در محل نصب و عبور از روی آنها در هر سرعتی دشوار است و به همین دلیل در مناطق کمتری استفاده می‌شود. این موضوع یکی دیگر از دلایل تفاوت سرعت گیر و سرعت کاه است.

سرعت گیر ممکن است به خودرو و سرنشینان شوک وارد کند، شاید این موضوع یکی از دلایل نام های متفاوت آن در کشور های مختلف باشد. به عنوان مثال در هند سرعت شکن، در نیوزلند میله جادویی و در آمریکای جنوبی لاکپشت جاده ها نام دارد.

مزایا و هشدارهای سرعت گیر و سرعت کاه

یکی از نقاط قوت هردوی آنها بازدارندگی است. مهم نیست راننده چه قدر به حضور این موانع در خیابان ها عادت کرده باشد، آنها همیشه بازدارنده سرعت های غیر مجاز هستند. علائم چشمک زن و تابلوهای ترافیکی برای مدتی رفتار رانندگان را تغییر داده اما آنها باز هم به رفتار نادرست قبلی خود برمی‌گردند. شاید فرد متخلف یک علامت ترافیکی را نادیده بگیرد اما هرگز نمی‌تواند منکر وجود خطر جاده ها شود. با تمام تفاوت های سرعت گیر و سرعت کاه وجه مشترک آنها ایجاد تنش برای راننده نامحتاط است، فرقی ندارد که شخص برای اولین بار با سرعت غیر مجاز از روی موانع عبور کرده باشد یا برای هزارمین بار، با هر بار سرعت غیر مجاز به راننده و وسیله نقلیه تنش وارد می‌شود.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالااز تولیدکنندگان انواع سرعتگیر در ایران است. این برند نصب تجهیزات را نیز بر عهده گرفته و محصولات خود را گارانتی می نماید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: سرعت گیر , سرعت گیر ترافیکی , سرعت گیر لاستیکی , سرعت گیر پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

ویژگی های کفش ایمنی مناسب و استاندارد

کفش های ایمنی از مهم ترین تجهیزات ایمنی کار می باشند که کارکنان باید در هنگام کار از آن استفاده نمایند. کارکنان کارگاه ها باید تا حد امکان از ایمن ترین و بهترین کفش ها استفاده نمایند. برای خرید کفش کار مناسب باید به تمام شاخص های ایمنی و بین المللی توجه داشت زیرایکی از مهم ترین عوامل ایمنی در کارگاه ها می باشد

کفش ایمنی چیست؟

کفش های ایمنی، کفش کارهایی هستند.که برای کار کردن در محل های سخت و در قسمت هایی که پوشیدن کفش معمولی مناسب نیست.استفاده می‌شوند. بنابراین لازم است این کفش ها دارای بالا ترین کیفیت باشند. پا پوش ها و کفش های ایمنی مناسب دارای سطوح مختلفی از ایمنی هستند.که حداقل استاندارد هایی که باید داشته.باشند شامل موارد زیر است.

  • جلوگیری از آسیب دیدن پا توسط برخورد اشیای سنگین
  • عدم جذب آب و دیگر مایعات توسط این گونه از کفش ها
  • جلوگیری از آسیب دیدن پا توسط برخورد احتمالی اشیای تیز در محل کار و یا ساختمان ها
  • جلوگیری از ایجاد برق گرفتگی تحمل دماهای بسیار بالا

این استاندارد هایی که ذکر شد، در داقع همان حداقل استاندارد هایی استکه یک کفش ایمنی مناسب باید داشته باشد تا برای کارکنان قابل استفاده باشدو بعد از آن بنا بر کاربرد استفاده این کفش ایمنی استاندارد های جزئی آن متفاوت خواهد بود.

کفش ایمنی مناسب و انواع آن

جنس کفش های ایمنی و همچنین ماده سازنده کفه کفش ها از اهمیت زیادی برخوردار استو کفش های ایمنی نیز بر همین اساس دسته بندی می‌شوند. کفش ایمنی پلاستیکی که از صدمات شیمیایی جلوگیری می‌کند. کفش ایمنی کفه فلزی که.در سطوح سخت از سوراخ شدن کفش و زخمی شدن پا جلوگیری می‌کند. کفش ایمنی به کفه و دور منسب که بهترین گزینه برایافرادی است که راحتی کفش در هنگام دویدن برایشان اهمیت زیادی دارد. کفش ایمنی با پنجه فولادی که از پنجه پا در برار ضربهو فشار زیاد جلوگیری می‌کند. کفش ایمنی از جنس بوتیلکه از کفش و پاها در برابر مواد خورنده شیمیایی نگهداری می‌کند. کفش ایمنی از جنس پلاستیک سخت کهعایق جریان برق می‌باشد.

عوارض استفاده از کفش های ایمنی نامناسب

استفاده کردن از کفش های نا مناسب و غیر استاندارد عوارض زیادی دارد.و ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت باعث بیماری های زیادی شود.که ممکن است آسیب جدی به سلامتی بزند.بنابراین استفاده از یک کفش معمولی خیلی بهتر از استفاده از یک کفش ایمنی نامناسب است.به دلیل آن که آسیبی که به پا ها وارد می شود.در طولانی مدت جبران نشدنی است. همان طور که می‌دانید پاهای انسان قلب دوم انسان ها هستند که توجه کردن به پوشش آنها بسیار اهمیت دارد، استفاده از کفش های نامناسب در طولانی مدت باعث می‌شود که ستون فقرات و حتی چشم های شما دچار مشکلات جبران ناپذیری شوند. قرار گرفتن پا در کفش ایمنی اهمیت زیادی دارد به دلیل آن که پاها در مدت طولانی در کفش ها هستند، داشتن یک کفش ایمنی مناسب ضروری است

کلام آخر

با توجه به اهبمت استفاده از انواع کفش کار پیشنهاد می شود از فروشگاه ایمن ترافیک کالا دیدن نمایید. این برند تولید کننده انواع کفش کار و دیگر تجیهزات ایمنی می باشد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کفش کار , کفش ایمنی , قیمت کفش کار , خرید کفش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 684
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()